22 juli

23 juli 2017 - Kigali, Rwanda

Op 22 juli na een heel voorspoedige reis zijn we om 20 uur te Kigali geland. Pater Camiel de provinciaal kwam ons afhalen aan het vliegveld. In het  'provincialaat, van de Salesianen wachtte ons een prima onthaal. Albert leek wel iedereen te kennen en was door iedereen gekend. We waren moe, Albert zelfs heel moe. We hebben nog een paar biertjes omgekapt en zijn gaan slapen. 'Een heel ruime' kamer met bijhorende ruime badkamer. Ik heb eerst de valiezen leeg gemaakt en ben om 12 uur gaan slapen. Een heel rustige nacht gehad.

1. Leen:
    Dag pa,
    Goed te horen dat je veilig en wel op bestemming bent geraakt en dat er goed voor jou zal gezorgd worden de komende weken. Ik kijk al uit naar enkele beelden van de omgeving.
    Leen
  2. Anniefran:
    23 juli 2017
    Ik hoop dat je alles teruggevonden hebt in je valiezen. Een beetje ordelijk opbergen zal wel nuttig zijn. Een dagje uitrusten zal goed doen . Volgens de beschrijving is het daar een luxe hotel. Nog vele plezante dagen en tot een volgend verslag. Ik zal hier de boel wel in orde houden.kusje Annie
  3. Anniefran:
    23 juli 2017
    Reeds 3 maal geprobeerd op je mail te antwoorden maar hij blijft maar bezig met verzenden. Ik probeer morgen opnieuw.
    Groeten