Zondag 30 juli

30 juli 2017 - Kortrijk, België

r het rrrena. Het wordt een kort verslag van een rustige dag. Deze morgen naar de mis geweest die zoals verwacht 2 uur duurde   Ik heb me niet verveeld en wat gefilmd. Deze morgen een wandeling gemaakt in de richting van het centrum.. Deze middag weinig gegeten, want zoals bekend is schaadt overdaad. Maar ik heb wel een heel lekker bananenbier gedronken. Deze namiddag heb ik koers gezet in de richting die haaks loopt op de hoofdweg, een tweetal kilometer ver. Ik werd herhaaldelijk aangesproken, met een poging tot conversatie die soms een beetje lukte. Villa's en woningen liggen verspreid over de heuvels, net zoals de hutten 57 jaar geleden. Wel een enorm groot aantal villa's veelal met scherpe glasscherven bedekte ommuring. Er is toch veel echt onbegrijpelijk in dit straatarme land. Ik heb enkele keren dames met mooie kleurrijke kledij mogen filmen. Nabij het klooster was er in een arena een optreden eerst voor kinderen en dan voor de jeugd. Morgen gaat de reis naar het Kivumeer,naar de stad Kubuye.

1. Anniefran:
    30 juli 2017
    Je bent toch nog niet van plan daar te blijven hoop ik. De foto's bij het vorig verslag zijn wel mooi. Morgen word het weer iets anders, als het hotel ook maar meevalt. Geniet verder en neem nog veel beelden. Ik heb ook je berichtje gekregen op GSM.
    Kus en tot volgende maal
  2. Robbe:
    31 juli 2017
    Dag opa,
    Ik heb al een paar van je blogs gelezen. Het ziet er daar zeer erg leuk uit. Ik hoop dat je al zeer veel gefilmt hebt. Ik kijk er al naar uit om de beelden te zien!

Vele groetjes
    Robbe
  3. Ruhne:
    31 juli 2017
    Dag opa,
    Heel mooie foto's op je blog! Ben benieuwd naar meer. Had je een mailtje gestuurd om te zeggen "geniet van je reis" maar niet bij stilgestaan dat je het niet kon zien! Dus mijn boodschap: GENIET VAN JE REIS! Hopelijk heb je je al goed geamuseerd!
    Dikke kus van ruhne